Fabolous & Jadakiss – Theme Music (feat. Swizz Beatz)

Get a seat at the table, if you lucky, huh
If you miss something, rewind that
Right Goddamn!

You gon’ make one of the gremlins jump from the back
Yeah, only right I bring the drop out (woo!)
Real shit, still gotta feed the shooters (goddamn)

It just make me wanna holla
Now your boy’s invincible
First comes the torture, then they abuse ya (woo!)
The Eurostep, the German ruger (woo!)
Yeah, I’m in the projects hella late (damn)
Life’s a bitch, don’t make me call my boo
Any questions, asking above (woo!)
Any problems, mask and the gloves (ayy)
Smooth it out
This that theme music

It’s about to get ugly in these streets

Some back on your deen music
Shawty named Rosa, jump in the back
Shooting dice, playing spades and they selling plates (4-5’s)
Nowadays the dealers worse than the users (oh)
Besides that the system thirsty to lose us, yeah
That’s all I do (woo!), please don’t make me call my crew
Take the time to remember that you can’t get the time back

[Outro: Swizz Beatz]
Either selling weight to you or you selling weight?
[Verse 1: Fabolous & (Swizz Beatz)]
I’m in homeroom with dime sacks (Jada)
Jason and Freddy basically ready
[Verse 3: Fabolous & (Swizz Beatz)]
Show and prove over the talking (yeah)
Nowadays the jump offs just jump in the back
Told Swizz gotta put the top down (hey)
Put the business suit up and put the hood on
This that theme music
You already know Voorhees (kill kill kill) and Krueger (hahahaha)
They get the drop
(Goddamn!) Ugh
They told me as a young G
The love is for free but they selling hate (ayy)
They wanna front ’til you jump in the back
Back on that thing, back on that B.S. business
Kill shit, still move ki’s through Uber (huh)
Drive by my old school just to make my Dean lose it, hah
House party days, you’d get jumped in the back

Bout to make it so y’all can’t even walk the streets, huh
This that Freddy and Jason, huh?
[Intro: Swizz Beatz]
Goddamnit! This that Freddy and Jason, huh?
Not bad for the kid who never made his first class
Can’t even walk the streets
I’m like Masika and Alexis how I’m chasing the fetti
Look, and everyday is first class
Always said I’d be a dropout (damn)
[Verse 5: Fabolous & (Swizz Beatz)]

Got me teaching niggas principles
Put the strap over the shoulder like the jumpers is back, yeah
[Verse 4: Jadakiss & (Swizz Beatz)]
That Fab, that Jada, that Swizz
(Freddy and Jason!)
[Verse 2: Jadakiss & (Swizz Beatz)]
[Verse 6: Jadakiss & (Swizz Beatz)]
Put the chains on, huh, goddamnit!
{*school bell ringing*} Yeah
[Hook: Fabolous]
Middle finger to your haters
Memories take you back to the time
Even when you hungry never move like you starving
The bars is up, high jumper is back (whoop!)
Smooth it out
This that theme music
(huh) Are you the victim? Are you the accuser?
Then them killers they’ll fall right through (blaow!)
Some back on your deen music
Swish, my jumper is back (oh!)
Flow smooth over the Marvin
C’mon man get a plate, get your own plate
You can’t even get a dollar cause I can’t talk sense to you (owww!)
Oh this that Freddy and Jason

Some back on your deen music (talk to ’em, Fab)
(Goddamn) Yeah

Jamaica Bobsled Niceup Band – Run The Track, It’s Bobsled Time (feat. Sidney Mills)

To the left
No say Jamaica we got your back

Last turn keep your head down
Hey! Woah!
Run the track

Run the track

Watch Jamaica slide by
Run the track

Slide up now

Run the track

Run the track
Run the track
It’s bobsled time
We’re makin’ moves all night

Me say! Jamaica!

(the dream) the dream
To my ladies in the black and the yellow and the green
(To my ladies in the black and the yellow and the green)

Hey! Woah!
Run the track
Run the track
Now bounce!
(the dream) the dream
To the right
It’s bobsled time

To my breadren cool, you live out the dream
Jamaica!
It’s bobsled time
Run the track
Woah! Hey!

Run the track
To the right
Slide down now
Feel da rhythm like the rhythm of da’ sea
Run the track
Run the track
Slide up now

Run the track
To the right, (to the right)

Start off feeling nice
Run the track

You know we do it right
Run the track
To the right
Run the track
Run the track

Run the track
It’s bobsled time
It’s bobsled time!
Run the track
To the left (to the left)
Run the track

On this freezing night
To the right
Watch Jamaica slide by
Run the track

Run the track

Slide down now
It’s bobsled time
Now bounce!
Run the track

Green black and yellow say we nah’ gon’ fall say we nah’ gon’ fall say we nah’ gon’ fall No!
It’s bobsled time
It’s bobsled time

Jamaica rock da’ whole town!
Run the track
(The dream, the dream, me say you live out the dream, the dream, the dream)
Run the track
Make room pon’ da’ ice

To the left
It’s bobsled time
Fly top speed pon’ this ice wall
Run the track

Woah!
To the left, (to the left)
To my breadren cool, you live out the dream

To the right
Run the track
(the dream) the dream
Run the track

To the right, (to the right)
Run the track
Run the track! More fire!

Run the track
It’s bobsled time
We’re dancing cause we feel alright

Woah!
Run the track
Jamaica!
Run the track
To the left
It’s bobsled time
It’s bobsled time

To the left
Run the track
To my ladies in the black and the yellow and the green

Run the track

Run the track
Run the track
It’s bobsled time!
Goin fast, feelin’ free

To the left
We’re off man!
Me say! Jamaica!

(the dream) the dream
Run the track
Run the track
To my breadren cool, you live out the dream
Hey! Woah!
(say we nah’ gon’ fall No! No! No!)

It’s bobsled time!
It’s bobsled time!
Run the track
Jamaica!

Run the track
I see the finish line
It’s bobsled time
Run the track
Run the track

GZUZ – Was Hast Du Gedacht

Du bringst deine Alte zu ‘nem Live-Konzert mit
Du bringst deine Alte zu ‘nem Live-Konzert mit
Ey, was hast du gedacht?
Ich seh’ ihr’n Arsch und ihre Titten und werd’ emotional
[Hook]
Sieh dich mal um, all die Waffen sind scharf
Sie labert von Gefühle, Gazi kriegt die Krise
Sieh dich mal um, all die Waffen sind scharf
[Hook]
Und danach bläst sie unterm Beifahrersitz
Du hast gedacht, ich mache Spaß, aber keiner hier lacht
Und bevor sie dich verhaften, schnell die Knete waschen
Fahr zur Hölle oder friss mein’n Schwanz, mir egal

Alles geklappt, ja, ich hab’ es geschafft
Noch vor paar Jahr’n hab’ ich gar nix gehabt
[Part 1]
Ich lebe das Klischee, alle Sachen, die ins Schema passen

Sieh dich mal um, all die Waffen sind scharf
Nur die Familie, das ist alles, was ich liebe (187)
Jeder muss für seine Taten bezahl’n
Und danach bläst sie unterm Beifahrersitz
Ey, was hast du gedacht?
Du kennst meine Motive, asoziale Attitüde
Ey, was hast du gedacht?
[Hook]
[Part 2]

Jeder muss für seine Taten bezahl’n
Du hast gedacht, ich mache Spaß, aber keiner hier lacht
Entweder langt es für ein schönes, reiches Leben
Sei dir sicher, dass ich schieße, wenn ich gar nichts mehr verdiene
Man kann nicht sehr viele Möglichkeiten wähl’n, mach weiter

Jeder muss für seine Taten bezahl’n
Latz auf der Vitrine, mischen Emma im Glas
Doch bis dahin, Digga, mache ich Schnapp
Ey, was hast du gedacht?
Und alleine für die Frage gibt’s direkt mal ein Brett (bam)
Und wenn nicht, ist Jack die Lösung für Probleme, so einfach
Ein paar Fehler machen, so wachsen die Täterakten
Dieser Part hier treibt mein Business voran
Alles geklappt, ja, ich hab’ es geschafft
Ganz normal, danach landet dann das Sextape im Netz
Und danach bläst sie unterm Beifahrersitz
Jungs in Lederjacken, Batzen in IKEA-Taschen
Alles geklappt, ja, ich hab’ es geschafft
Ey, was hast du gedacht?
Noch vor paar Jahr’n hab’ ich gar nix gehabt
Doch bis dahin, Digga, mache ich Schnapp
Alles unter 100k ist für mich nicht interessant, vielen Dank

Werd’ ich krank, geh’ ich Saunaclub, mach’ Wellnessprogramm
Ey, was hast du gedacht?
Bring deine Alte mit, sie wird im Backstage zerfetzt
Ey, was hast du gedacht?
Ey, was hast du gedacht?
Ey, was hast du gedacht?
Jeden Tag ein Problem, das Milieu ist mein Leben
Ey, was hast du gedacht?
Du hast gedacht, ich mache Spaß, aber keiner hier lacht
Der Kontostand stimmt und der Benz ist getankt
Du bringst deine Alte zu ‘nem Live-Konzert mit
Sie fragen, „Gzuz, ist das echt, was du rappst?“
Doch bis dahin, Digga, mache ich Schnapp
Ey, was hast du gedacht?
Ey, was hast du gedacht?
Noch vor paar Jahr’n hab’ ich gar nix gehabt
Runden im V8 sind hier mein Fitnessprogramm

Maestro – Which One Which

Yeah, ’cause I got more options
Might spend the night in the pussy
Tryna figure out who I wanna cruise with
Carats all on my wrist, huh
Yeah, yup
Which one which one which, uh
Walk in the dealership flex on a bitch like
Then ho get the fuck out my face now
Carats all on my wrist, huh
[Intro]
Diamonds don’t rinse, they drip, uh
Walk in the club and I pick out a bitch like

Hit my old bitch wit the deuces

Ayy, pull up stuntin’ with my new bitch

Which one which one which
Yeah
Walk in the dealership flex on a bitch like
Which one which one which, uh
Walk in the dealership flex on a bitch like
Really gon’ take this, uh
Diamonds don’t rinse, they drip, uh
I don’t play nice in the pussy
Really gon’ take this, uh
Walk in the club and I pick out a bitch like
Walk in the club and I pick out a bitch like
Pop a couple bottles, get the crew lit
If it ain’t ass up face down
Like I came straight outta Compton
Which one of y’all gon’ go?
Really down with them shits, uh
[Chorus]
Young nigga surgical with it
Walk in the club and I pick out a bitch like
Bitch I’m tryin’ not waste time
Diamonds don’t rinse, they drip, uh
Meenie miney mo
Walk in the dealership flex on a bitch like
Carats all on my wrist, huh

Really gon’ take this, uh
Really down with them shits, uh
But baby girl I’m not your sponsor
Look at my Gram, bitch I’m poppin’
Which one which one which, uh
Diamonds don’t rinse, they drip, uh
Which one which one which, uh
Really gon’ take this, uh
Yeah, like which one which one which
Carats all on my wrist, huh
Which one which one which, uh
[Verse]
Which one which one which, uh
[Chorus]
But you keep hittin’ me on the Facetime
Which one which, ayy, yeah
Really down with them shits, uh
No baby girl I am a monster
Yeah, ’cause all y’all hoes won’t fit
Which one which one which, uh
Really down with them shits, uh
Which one which one which, uh
Are y’all gon’ take this?

Tory Lanez – March 2nd

Second cycle, the kid is movin’ like Billy Idol
Been backstabbed by niggas I used to smoke with
Loyal to them so I wait back for ’em like they my niggas
[Verse]
I came from real situations
Been grindin’, finding my way in so much bros like the Wayans
I spit this shit from way back for ’em
Niggas got clapped for little insinuations, time and impatience
Niggas got clapped before the day end
In a Bentley smokin’ on a fat 20, jealous niggas don’t offend me, Dior dripped in the Fendi
As far as rap I’m not the one to toe-to-toe with or go at it blow for blow with the silly shit no for no with
I done lost some good girls and niggas that I would cope with
I do it for the family OGs that never sent me on mission when I was down to put clip in and leave it empty and work
Tux black as the strap I’m using to hit the rival
It’s young Fargo
To walking through the city and niggas screaming I did it
"I’ll come back" but never came back for ’em
Put 20k on the tab and buss it up every time, you get me?
I made it this far as a great tastemaker without a spread from Complex and them covers that come in from FADER
With some past due W’s that I’m still entitled
I’m at tables with mans you love it
City love me I treat it like it’s a bridal
Calculating this vision, I sum it up for the grind
So ’til that day, still at war, I’m still at pay
Never change boy, we still that way
I’m blessed, when I think about who shot at me and missed
I promise when I got it I’d fuck it up for the times
When we was both dealing, I used to throw in the pigeon
This for niggas that told me
Fuck it, I made it from buckets
I ain’t trippin’ ’bout who got at me and dissed
Sometime it weigh me down whenever they try weigh in
It taught me get my money in lump sums
Knowin’ they isn’t, these niggas so insufficient
Slept in the rugged seats of a Civic
Last album was great but I know this one is greater
I guess, that mean nothing when niggas start coexisting
Money on the line, its money all on my mind
The city I come from, taught me that there’s nothing to run from
In the day out, in the day in, shooters on say when

Q-Tip – Want U 2 Want (feat. Kendrick Lamar)

Want you to want me
Downtown, uh, me first, uh, me first, uh me first
Want you to want me

I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein
Lights out for the insecure, self-centered
I never complain, I just want you to want me
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein
I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein
I wanna see you fall through, quick, fast, without having to call you
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein
I never complain, I just want you to want me
[Bridge 3:Q-Tip]
See your last one didn’t recognize your worth (Uh-huh)
I wanna see what living on the top like
I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein
Just like I want you
Tell the truth I might even stand in the rain (I might even stand in the rain)
I never complain, I just want you to want me
[Chorus: Kendrick Lamar]
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein
I come right after then second round occur
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein

I never complain when your name is mentioned
Quick fast I know just what they all do
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein

She needs me, uh, I need her, uh
[Bridge 2: ?]

[Bridge 3: Q-Tip]
Just like I want you
[Bridge: Kendrick Lamar]
I know your heart won’t be the same when I
I said–
Want you to want me
I never complain when your name is mentioned
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein
All good I let you go first
All good I let him go first
Want you to want me
I never complain, I just want you to want me
Then chattel me and take me on a joy-ride
Then we can roll [?] ’till tomorrow
Just like I want you
I never complain when your name is mentioned
She needs me, uh, I need her, uh
In case I run into you I drive slow

I never complain when your name is mentioned
[Verse 2: Kendrick Lamar]
[Shortened Chorus: Kendrick Lamar]
I never complain when your name is mentioned
Just like I want you
I wanna pick your brain too
I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein
Never seen a stop sign or a stop light
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein
I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein
[Verse 1: Kendrick Lamar]
I never complain, I just want you to want me
Want you to want me
She needs me, uh, I need her, uh
I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein
Hey, ho, hey, want me
In other words, girl I need you right now
I never complain when your name is mentioned
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein
Hey, ho, hey, oh, oh
Want you to want me
Just to make you rain too
[Chorus: Kendrick Lamar]
I never complain, I just want you to want me
I never complain, I just want you to want me
The love of your name can only pertain to the flame I got in my vein
[Bridge 2: ?]
I never complain when your name is mentioned
But you can do it better and it’s all cool
I wanna get the brain too

I never complain, I just want you to want me

I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein

Want you to want me
Just like I want you
I never complain, I just want you to want me
Want you to want me
I know your sex-drive go all day
Downtown, uh, me first, uh, me first, uh me first
Dive in head first I don’t mind if I drone
Look both ways wherever there I go
Just like I want you
I never complain when your name is mentioned
Hey, ho, hey, want me
Just like I want you
[Intro: Kendrick Lamar]
You wanna see what living on the top like
I never complain when your name is mentioned

Want you to want me
I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein

Just like I want you
She needs me, uh, I need her, uh
I can’t hold back or restrain, it’s the flame I got in my vein

TLC – Diggin’ On You (Video Version)

I was like deep in a cool
Although it usually turns me off
It’s on like that, it’s on like that
Oh why do I feel the way I do?
Diggin’ the scene, diggin’ on you, diggin’ on me
[Chorus]

It’s on like that
Could’ve been like anywhere
It’s on like that, it’s on like that

Diggin’ the scene, diggin’ on you, diggin’ on me
Lights off, lights on
Had no time for new relation-ships
I gotta be in love or somethin’ like that
Baby baby-ooo-baby, baby
In no silly conversation

Although for some apparent reason
It’s on like that, it’s on like that

[Verse 2: T-Boz]
I was chillin’ with my Kool-Aid
And I am diggin’ the scene
I was chillin’ with my Kool-Aid
What’nt gone be nobody’s fool

On a Sunday afternoon
In the park, 4th of July
I gotta be in love or somethin’ like that
Baby baby-ooo-baby, baby
I must admit to you
I’ve heard them lines a time or two
I gotta be in love or somethin’ like that
Did not want to par-ti-ci-pate
You were there, so was I
I must admit to you, when I heard the lines you threw
[Bridge: Chilli]
When Miss Chilli came to relay

But this time you have turned me on
Diggin’, diggin’, diggin’, diggin’ on you
[Pre-Chorus]
Diggin’ the scene, diggin’ on you, diggin’ on me
Baby baby-ooo-baby, baby
Do you know, why I’m diggin’, diggin’, diggin’, diggin’ on you?
Monkey lines are now in season
Could not care less who was there
Baby baby-ooo-baby, baby
Baby baby-ooo-baby, baby
It’s on like that, it’s on like that
Diggin’ the scene, diggin’ on you, diggin’ on me
[Pre-Chorus 2]
When all I can think about is you

It’s on like that, it’s on like that
Finest thing you’d ever seen
It’s on like that, it’s on like that
Diggin’ the scene, diggin’ on you, diggin’ on me
Baby baby-ooo-baby, baby

[Chorus]
Diggin’ the scene, diggin’ on you, diggin’ on me

I guess the groove is on and I am
I gotta be in love or somethin’ like that
Diggin’ the scene
I gotta be in love or somethin’ like that
[Chorus]
Lights off, lights on
[Verse 1: T-Boz]
I was like peace in a groove
That you had a thing for me
I gotta be in love or somethin’ like that
I guess the groove is on, so I am
What was it in a line, that made me fall for you

Darren Hayes – I Miss You (Radio Edit)

I wonder where you go
I guess I miss you

I guess I miss you beautiful
I guess I miss you beautiful
There’s a part of me that just wants to follow you too
I guess I miss you beautiful

In a world where sincerity has lost its meaning
And this is all I wanna say

This is all I wanna say
Yeah, it’s true I miss you baby
And when you’re walking out the door
And I miss you

the beauty and simplicity in everything surrounding me
This is all I wanna do
Spinning round and round
Nothing’s wrong

You got a way of spreading magic everywhere
I miss you babe
I don’t mean to carry on
I think about you when you’re gone
I know I miss you
You know I miss you
You know I miss you
Nothing’s wrong
I just miss you
You make me wanna ask for more
Why I’m feeling so blue
Why I can’t feel my heart
Why I can’t concentrate
You know I miss you
I’m just surviving
Now give me a reason
All I see is you

I don’t mean to carry on
You know I miss you
Give me a reason
But give me a reason
I don’t mean to carry on
Because I miss you
I think about you when you’re gone
You know I miss you
I don’t mean to carry on
And when you’re fast asleep
I just miss you
These three words have said it all
Yeah, it’s you
Every time I close my eyes
These three words have said it all
I miss you babe…
That’s why I want you to know
I guess I miss you
And this is all I wanna say
Nothing’s wrong
Anywhere I go I know you’re always there
It’s such a hard life and most of the time
Because I miss you
I guess I miss you
These three words have said it all
These three words have said it all
Give me a reason
Can you tell me I wanna know
But Maybe I’m in love with you
You fill my world with so much hope

And this is all I wanna say
I know it doesn’t sound too cool
Yeah, it’s you
I think about you when you’re gone
It sounds ridiculous but when you leave a room
I guess I miss you
I guess I miss you beautiful
This is all I wanna say
Everytime you leave my side
Why I now understand
I just fall apart
You know I miss you

Nothing’s wrong
The world is turning upside down

Bananarama – Do Not Disturb (Video Single Edit)

We found a room with a view
Do not disturb
Do not disturb
This night could last forever
Do not disturb
Do Do Do not disturb

Oh I don’t wanna stay here with you

Disturb
Do Do Do not disturb
Non disturbaded
While I’m waiting all alone in my room
In a beach hotel
Take your time
In plain and simple terms
Where is the laughter
Do not disturb
Do not…
Take your time
Do not
Do not disturb
All the pleasures of that very first night
In plain and simple terms

When you read the sign
Do not disturb
Do Do Do not disturb
It’s in black and white
Lock the door and change the sign
It’s in black and white
I know there must have been
Do not disturb
A change of heart
Now we’re not together
Now the sun won’t shine
Seems to cloud our celebration
Do not disturb
Oh no

Trying to read between the lines
Oh no
This night could last forever
Now we’re not together
This total isolation

This night could last forever
Do Do Do not disturb
Just another reservation
Do not disturb
Do Do Do not disturb
Do not disturb
Non disturbaded

We took the late flight
Do not disturb
Crystal clear in my mind
No complications
Close to heaven in the cold half light
Just you and me together
When you read the sign
Oh no
Do Do Do not disturb
Do Do Do not disturb

Kylie Minogue – 2 Hearts (Album Version)

I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
Oh, oh, oh, don’t let go
I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
Is this forever, and ever?
Two hearts are beating, together

Now, see, there’s a darker few
Oh, oh, oh, don’t let go

Oh, oh, oh, don’t let go
Oh, oh, oh, don’t let go

Hold on, cause I’m coming up for air
Is this forever, and ever?
It feels like I never saw the sun
[Chorus]
I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
Two hearts are beating, together
I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
Is this forever, and ever?
[Verse 2]

I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
Two hearts (a-woo-woo-woo)
Two hearts are beating, together
Should I shout for a rescue
Looks good in the sunshine
Two hearts (a-woo-woo-woo)
I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
Like the sky, you make my day
I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
[Chorus]
I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
You make me invisible
I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
Is this forever, and ever?
[Verse 1]
I feel so wonderful
Two hearts are beating, together
I’m in love (woohoo) I’m in love (woohoo)
I can’t even see up here
Oh, oh, oh, don’t let go
Is this forever, and ever?

DEMPAGUMI.inc – Phantom Of The Truth

全てを強さにしていく 小さな誓い強く
I just killed the Phantom of my soul
I just killed the Phantom of myself
I just killed the Phantom of my soul
鼓動をもっともっと熱く早くする
生きることで傷付ついていく それでも前に進んでいく
刻まれている 私にだけの
本当の私自身に会えるよ いつかきっと
掟に従い淘汰してゆく
I just killed the Phantom of my heart
残すことなく全部 壊していくだけ
その見えない運命ただなぞってる
消えない約束(ことば)いつまでも

あの日からずっと私を支える
守るために繰り返していく この戦いが間違いでも
鼓動をもっともっと熱く早くする
I’m … the only one

たとえ望んでいた真実じゃ
もう二度と目をそらさない その手に掴む未来を

なくてもかまわない 希望に変えてゆく
赤く染まった (その手から)
何を目指して (彷徨ってた?)
最後の最後はどこへ辿りつくだろう
最後の一つになれるまで
全ての音が途切れていく
伝わっていく温度と想いが響き合う

今胸の奥で叫んでいる 幻を突き破る衝動が
I’m … the only one

(Going out of control now!!)
二つが一つに重なってゆく度
私の行く目の前を塞いでくるモノ
抑えきれない私の中の本能
狂い始めてく心をとめてよ
I just killed the Phantom of my soul
少しずつ輝くよ
同じ顔してるイミテーション倒してく事ためらいは無い

幻のように微かに聞こえてきたキミの声をたどった
まだ塗り重ねてくんだ
I just killed the Phantom of myself

キミの温もりも届かない
I’m … the only one
理由なんていらないんだ この世界が決めた
歪なノイズ (消えていく)

どれもこれも知らない感情 繰り返す葛藤を振り切って
何が欲しくて (奪い合った?)
I just killed the Phantom of my heart
今胸の奥で叫んでいる 幻を突き破る衝動が
誰にもわからない 世界は周り続ける
I just killed the Phantom of my heart
何度だってギリギリ越えてゆく
I just killed the Phantom of myself

Shayne Ward – Gotta Be Somebody

And everyone wants to know they´re not alone.
Right up to the end
There’s somebody else that feels the same somewhere

I’ll know it by the feeling.

The moment when we´re meeting
There`s gotta be somebody for me out there.
Nobody wants to be the last one there

You can´t give up!
‘Cause it could be the one, the one you´re waiting on
Make sure you´re holdin` on
Someone to love with my life in their hands.

There has gotta be somebody for me
There`s gotta be somebody for me out there.
You never know but when it shows up
There´s gotta be somebody for me like that.
There’s somebody else that feels the same somewhere.
Is there somebody else that feels the same somewhere?
‘Cause nobody wants to be the last one there.
And everyone wants to feel like someone cares.

So I`ll be holdin’ my own breath
Could this be the end?
‘Cause nobody wants to be the last one there
There has gotta be somebody for me out there.
Is there somebody else that feels the same somewhere?
`Cause nobody wants to do it on their own
Tonight, out on the street out in the moonlight
Lookin´ for that diamond in the rough
Someone to love with my life in their hands.

And everyone wants to know they´re not alone.
Until that moment when
But dreams just aren’t enough
Someone to love with my life in their hands.
So I´ll be waiting for the real thing.
And dammit this feels too right
So I´ll be holdin`my own breath

This time I wonder what it feels like
There`s gotta be somebody for me like that.
`Cause nobody wants to do it on their own
The one we all dream of
Will play out like a scene straight off the silver screen
It´s just like Déjà Vu
And everyone wants to know they´re not alone.
I find the one that I’ll spend forever with
Me standin’ here with you
`Cause nobody wants to be the last one there.

I find the one that I’ll spend forever with?
‘Cause everyone wants to feel like someone cares.
‘Cause everyone wants to feel like someone cares.
Ohhhhhh.
Is it that moment when
There`s gotta be somebody for me out there.
‘Cause everyone wants to feel like someone cares.
Nobody wants to do it on their own
To find the one in this life

The Shins – Name For You (Flipped)

They got a name for you girls
Given all the drops in the ocean
[Verse 1]

In a world dearly won
[Verse 2]
[Outro]
What’s in a name, name, name, name?
There ain’t no time to waste, you’re getting on in years
In the mirror reflects a woman in her prime
You’ve played the mother and wife
Even if your plan is successful
They got a name for you girls

They got a name for you girls
What’s in a name? (What’s in a name?)
Your mind
You can move it around
(What’s in a) What’s in a name, name?
What’s in a name, name?
Some stupid name, yeah
They got a name for you girls
All of them clothes that you wear
They got a name for everything
If you just never eat again
They’re just afraid of you speaking your mind
You can keep your can up
Well it’s yours, love

What’s in a name?

What’s in a name, name?
What’s in a name?
And all of your bits and pieces, yeah
What’s in a name?
What’s in a name?
Rolling down the ancient high street you find
Somebody with an antique notion
Have you really got room in your life?
And you made your way out
But what do you really dream of at night?
(What’s in a name, what’s in a name?) What’s in a name?
[Chorus]
And it’s a bland kind of torture
What’s in a name? (What’s in a name?)
It’s a means to a terrible end
Flipping through the check-stand rags it appears
Come along to tighten the line
Better take it one sip at a time

A side effect of the vinyl revolution: Good used records are in short supply

A side effect of the vinyl revolution: Good used records are in short supply
Back in Black from AC/DC. But for more than $20 a record, I could afford to add about one new record to my collection every few months. Fleetwood Mac’s Rumours. Seems mundane, right? This is from The Daily Californian. The records they keep wanting to buy aren’t what you might expect. They want the classics, but they don’t want to spend money on expensive reissues.”
Turns out that the vinyl revival has created a chronic shortage of these albums. This is a great read. Keep going. Every once in a while, I have a couple of vinyl experts comb through my music collection to help keep it a manageable size. “These are the records young people want to buy.   And it’s getting worse. Used records, on the other hand, were what I could take risks on. I can no longer take risks on my vinyl purchases, the way I did as a freshman when I bought Led Zeppelin for $7.95 based on its iconic cover triggering my cultural knowledge that it was a piece of music I should listen to. Led Zeppelin IV. But then the used records started disappearing altogether. I didn’t know if I’d even like the band, but at the very least I had the invitation to take a chance on it. Trip after trip to the stores, I would come away empty-handed, because where there used to be predominantly used records and a spattering of new prints, now there were only ever $30 versions of albums released decades ago. In short, I got priced out of collecting records — at least locally.

Remembering the 90s: “What was it like to buy CDs, Daddy?”

The gimmick gave Blockbuster a leg up on its competitors like Tower Records, Best Buy and Circuit City, some of which had listening stations, but all of which had limits on what you could listen to. It was the closest to an Empire Records experience as I would ever come. That’s all over, of course. The crowds on Saturday were so insane that HMV had to introduce shopping baskets so customers didn’t have to juggle all their purchases on the way to the cash. A&A. Play Da Record. And the competition drove down prices so that some of the best CD bargains in the world could be found along those few blocks. Billboard has this guest column about what it was like to work selling CDs in an age when everyone collected them. During Blockbuster’s heyday as a multi-billion-dollar company dominating the home video market, the retail giant opened what it was calling the “entertainment store of the future” in the suburbs of Maryland with the tagline, “The Power to Hear it All.” This meant that customers could listen to anything in the store, in its entirety, with no pressure to make a purchase. A couple of HMVs (the flagship at 333 Yonge and the one in the Eaton Centre). And there were plans for a Virgin Megastore. This “future” concept put “power” into the hands (and ears) of the consumer, obliging employees such as myself to open (and re-seal) dozens of CDs each day to meet the demands. Music World. Is there even one store left? In 1995, I applied to work at Blockbuster Music with only babysitting experience on my resumé. After scoring the minimum wage gig ($4.75 hour) I found myself ringing up customers while wearing a name tag and “Ask me how to pre-purchase Hootie and the Blowfish” button. Back in the 90s, the strip of Toronto’s Yonge Street between Queen and Gerrard was record store heaven. Sam the Record Man. Keep reading. Starting with Tower Records on the northwest corner of Queen and Yonge, shoppers could move through at least a dozen different stores.
Remembering the 90s: “What was it like to buy CDs, Daddy?”